۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

ثبت شرکت در مجارستان

مجارستان تاسیس شرکت، حمایت از تجارت و خدمات اقامت
گروه تخصصی ثبت شرکت قانونمند شهر خدمات منحصر به فردی را برای اتباع خارجی که مایل به زندگی ، کار و یا انجام تجارت در مجارستان هستند، ارائه مینماید. از سال 2010 میلادی، به صدها نفر از اقصی نقاط دنیا که قصد تاسیس شرکت،انجام تجارت،سرمایه گذاری و یا اخذ اقامت در اروپا را داشته اند کمک کرده ایم.


چرا مجارستان؟

تاسیس سریع و آسان : شرکت در طول 2-3 روز کاری آماده ی فعالیت میباشد.
نرخ پایین مالیات بردرآمد : فقط 10 درصد که یکی از پایین ترین نرخها در اروپا میباشد.
شماره ی مالیاتی بین المللی فوری : احتیاج به زمان و ملزومات دیگر نیست.
سرمایه اولیه پایین : که ملزوم به وثیقه گذاشتن آن نیستید.
هزینه های پایین برای تاسیس و اداره کردن شرکت
موقعیت مرکزی در اتحادیه اروپا/ حوزه شینگن و زیربنای قوی
روادید و اقامت آسان برای تمام ملیت ها

 

محبوبترین بسته های خدماتی ما که شامل همه خدمات میشوند به شرح زیر است :

 

1 - بسته ی تاسیس شرکت و شروع به کار برای یک سال
این بسته شامل همه ملزومات قانونی میشود که برای ثبت و اداره کردن یک شرکت مجاری احتیاج است:
تاسیس شرکت ( ثبت حضوری شرکت و یا از طریق نماینده ی قانونی )
مالیات ثبت شرکت
شماره مالیاتی محلی و بین المللی
افتتاح حساب بانکی
ارائه اسناد به دو زبان مجاری و انگلیسی ( زبانهای دیگر موجود ولی شامل هزینه ی مجزا میباشد )
نشانی دفتر ثبت شده برای یک سال در مرکز بوداپست
انجام نامه نگاری های اداری برای یک سال
حسابداری اولیه ( گزارشات اولیه به مسولین ذیربط )
شماره مالیاتی و شماره بیمه ی شخصی برای مدیر عامل
ثبت در اتاق بازرگانی ( شامل هزینه ی عضویت میباشد )
بازه زمانی: ثبت شرکت در بازه ی 2-3 روزه پس از امضای قرارداد انجام میشود.
هزینه های اضافی که باید مورد توجه قرار بگیرند: حسابداری و دفترداری) از ماهی 100 یورو در ماه با توجه به نوع فعالیت و حجم معاملات شرکت ) ؛جواز و پروانه ( اگر شامل فعالیت شرکت شود) ؛ سفر به مجارستان ( حداقل یک سفر به منظور افتتاح حساب مورد نیاز است(

2- بسته ی یک ساله اخذ اقامت از طریق مالکیت شرکت
یکی از محبوبترین محصولات ماست که شامل هزینه های اولیه ی یک ساله برای یک شرکت محلی،و همچنین همه ملزومات برای اخذ اقامت برای مدیر شرکت میباشد.
ثبت شرکت (شامل افتتاح حساب بانکی، ثبت مالیاتی و همه ملزومات است)
دفتر ثبت شده ( یک ساله شامل نامه نگاری های اداری )
برنامه ی تجاری به منظور درخواست اقامت ( براساس نظر صاحب شرکت )
شماره مالیاتی و شماره بیمه برای متقاضی ( مدیر عامل شرکت )
جستجوی مسکن ( یافتن مسکن مناسب برای اقامت (
درخواست اقامت (جمع آوری پرونده برای ارائه )
دعوتنامه ی تجاری ( تائید شده توسط اداره ی مهاجرت)
بازه ی زمانی: ثبت شرکت در بازه ی 2-3 روزه پس از امضای قرارداد؛
هزینه های اضافی که باید مورد توجه قرار بگیرند: حسابداری و دفترداری )در بالا ملاحظه شود)؛ هزینه های مورد نیاز برای بازاریابی ،اجاره ی دفتر یا انبار،کارکنان و یا هرگونه سرمایه گذاری در کار؛اجاره یا خرید آپارتمان یا خانه ؛ سفر به مجارستان ( حداقل یک سفر به منظور افتتاح حساب الزامی است )؛ هزینه های درخواست اقامت و اسناد و ترجمه ( تقریبا 100-200 یورو(
اگرمایل نیستید درگیر دردسرهای انجام تجارت برای خودتان شوید ولی با این حال مایلید اقامت در مجارستان را بدست آورید ، ما میتوانیم یک شرکت محلی را برای سرمایه گذاری به شما معرفی کنیم- با این سرمایه گذاری شما کماکان مشمول همان قانون اخذ اقامت میشوید. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
3- بسته ی خدماتی انتقال خانواده
با ثبت و شروع به کار یک شرکت محلی، تمام ملیت ها شامل قانون اخذ اقامت بر اساس نقش آنها در شرکت به عنوان مدیرعامل میشوند. اگرمدیرعامل مایل باشد که به همراه همسر و فرزندان خویش به مجارستان نقل مکان کند ما میتوانیم به شما بسته خدماتی جامع خانواده خود را پیشنهاد کنیم که شامل اقامت برای همه ی اعضاء خانواده بعلاوه ی هرگونه کمکی که این انتقال را آسانتر میکند میشود. 

جهت دریافت اطلاع از مراحل ثبت شرکت می توانید به آدرس زیر مرجعه کنید با تشکر .

https://hisabt.com/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA/

  • میلاد حاجی زاده
  • دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹

مدارک مورد نیاز ثبت انواع برند


برند حقیقی فارسی

1- جواز تأسیس ،‌ پروانه بهره برداری و یا جواز کسب

2- شناسنامه و کارت ملی شخص

 

برند حقیقی لاتین

1- کارت بازرگانی حقیقی

2- شناسنامه و کارت ملی

 

برند حقوقی فارسی

1- جواز تأسیس یا پرونه بهره برداری شرکت

2- شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل

3- اوراق شرکت

الف - شرکت سهامی خاص : اساسنامه ،‌ اظهارنامه و متن صورتجلسات

ب - شرکت با مسئولیت محدود : اساسنامه ، شرکت نامه، تقاضانامه و متن صورتجلسات 

 

برند حقوقی لاتین

1- کارت بازرگانی به نام مدیرعامل

2- شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل

3- اوراق شرکت

الف - شرکت سهامی خاص : اساسنامه ،‌ اظهارنامه و متن صورتجلسات

ب- شرکت با مسئولیت محدود : اساسنامه ،‌شرکت نامه، تقاضانامه و متن صورتجلسات 

 

یک برند خوب باید دارای ویژگی هایی باشد ؟

 

  •  پیام محصول را به مصرف کننده برساند .
  • باعث افزایش فروش شود .
  • این نام از لحاظ قانونی قابل شناسائی باشد .
  •  تلفظ آن ساده و روان باشد .
  • به خاطر سپردن آن آسان باشد .
  • توجه مصرف کننده را به خود جلب کند .
  •  مزایای استفاده از محصول را در خود داشته باشد .
  • موقعیت محصول را درمیان محصولات رقیب مشخص سازد .       
  •  
  •  

 

 

استعلام برند ثبت شده

 

یکی از مهم ترین مراحل ثبت برند ، استعلام برند می باشد که توسط کارشناسان ما از اداره ثبت علائم تجاری مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که نام تجاری و یا برند شما مشابه با برند دیگری باشد موسسه تدبیر اندیشان به شما کمک خواهد کرد تا بهترین برند و شبیه ترین برند به نام اولیه را به ثبت برسانید و اگر نام تجاری شما عنوان مشابهی نداشته باشد در کمترین مدت زمان نسبت به ثبت برند اقدامات لازم را به عمل می آورد.

            

  • میلاد حاجی زاده
  • دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹

مهمترین نکات در قوانین ثبت برند

هر محصول برای اینکه بتواند راحت تر به فروش برسد و مشتریان بیشتری را جذب خود نماید، باید دارای علامت تجاری یا اصطلاحاَ برند باشد.

 

 

برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و شرکتها از سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص است این امر طوری صورت می گیرد که حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود. برند ها به صورت نوشته تجاری یا لوگو تایپ یا نوشته تجاری و لوگو جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

هر شرکت یا شخصی می تواند علاوه بر ثبت شرکت به ثبت برند خود نیز بپردازد تا با هک شدن آن بر روی محصولات و هر مکان دیگری خود را بیشتر در ذهن مخاطبان و مشتریان جای دهند.به منظور تعیین نام تجاری باید توجه داشت نام انتخاب شده توسط صاحب برند می تواند تمام و یا چند حرف از آن برگرفته از نام خاص محلی باشد.

 

فرق برند و علامت تجاری چیست؟

 


نشان یا علامت تجاری (Trade Mark)، علامتی با رنگ ، شکل، حرف، شعار، آهنگ و تصاویر خاص می باشد.این نکته را همواره باید در نظر داشته باشید که نام تجاری یا برند همواره میبایست با علامت تجاری همان محصول همخوانی داشته باشد شخصی که به ثبت برند می پردازد ، این اطمینان را دارد که شخص دیگری نمی تواند از آن نام و نشان استفاده نماید.نشان تجاری تصویری است که یک شرکت یا سازمان از خود یا محصولش ، آن چنان که هست ارائه می دهد ، اما برند بعنوان هویت تجاری محصول قلمداد می شود.از جمله عواملی که در شناخت کامل یک برند موثر هستند می توان به بسته بندی، نوع ارائه ی محصول، مخاطبان محصول، کیفیت آن، تبلیغات، تجربه ها و… اشاره نمود.

 

اجازه بهره برداری از علامت تجاری

 


صاحب علامت تجاری، می تواند علامت تجاری را به دیگری منتقل کند یا بدون انتقال ، اجازه استفاده از آن را به دیگری بدهد. لیکن ، در مواردی که صاحب علامت یا قائم مقام قانونی او، استفاده از آن را به دیگری اجازه دهد این اجازه در صورتی معتبر خواهد بود که اجازه نامه مربوط به آن، در ایران به ثبت رسیده باشد. در این صورت ، مالک علامت تجاری کماکان مالک آن باقی می ماند و فقط موافقت خود را درباره استفاده از علامت تجاری توسط یک یا چند شرکت ثالث اعلام می کند. این کار معمولاَ در مقابل پرداخت حق الامتیاز انجام می شود و شامل رضایت مالک علامت تجاری است که در موافقتنامه اجازه بهره برداری قید می شود.

 

 

 

ثبت برند به صورت بین المللی (مادرید)

 

 

معاهدات معتبر برای ثبت برند های جهانی شامل پروتکل مادرید ، معاهده لیسبون و کنوانسیون مادرید می باشد.در معاهده مادرید حدود ۸۶ کشور که شامل کشور ایران و عدم حضور کشور عراق می باشد حضور دارند.یکی از نکات مهم در خصوص ثبت بین المللی این است که اصولا تحریم ها برند یا نام تجاری را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.حتی شهر ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.در صورتی که نام شهر در این معاهدات به ثبت رسیده باشد می تواند تحریم ها را دور بزند.تا به امروز تبریز اولین شهری است که برای ثبت برند اقدام نموده است.جهت ثبت برند به صورت بین المللی ابتدا باید برند در نقطه مبدا ثبت شود سپس به معاهده مادرید ( ثبت جهانی) ارجاع گردد.

 

استعلام برند ثبت شده

 

یکی از مهم ترین مراحل ثبت برند ، استعلام برند می باشد که توسط کارشناسان ما از اداره ثبت علائم تجاری مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که نام تجاری و یا برند شما مشابه با برند دیگری باشد موسسه تدبیر اندیشان به شما کمک خواهد کرد تا بهترین برند و شبیه ترین برند به نام اولیه را به ثبت برسانید و اگر نام تجاری شما عنوان مشابهی نداشته باشد در کمترین مدت زمان نسبت به ثبت برند اقدامات لازم را به عمل می آورد.

 

مدارک لازم برای ثبت برند توسط شخص حقیقی:

 

    ۱.کپی شناسنامه
    ۲.کپی کارت ملی
    ۳.کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
    ۴.کپی کارت بازرگانی(در صورتی که خدمات صادرات درخواست شده باشد)

 

مدارک لازم برای ثبت برند توسط شخص حقوقی:

 

    ۱.کپی شناسنامه
    ۲.کپی کارت ملی
   ۳.کپی روزنامه رسمی شرکت 
   ۴.کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
    ۵.کپی کارت بازرگانی(در صورتی که خدمات صادرات درخواست شده باشد)

  • میلاد حاجی زاده
  • شنبه ۲۴ آبان ۹۹
انجام تمامی امور ثبت کشور ازجمه : ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی و موارد ثبتی همراه با استعلام و مشاوره رایگان در 1 روز کاری همراه ما باشید ایران ثبت !

پیوندها